2015. december 30., szerda

(Több mint) Egy hét távlatából




Üdv mindenkinek!

Első körben boldog karácsonyt (így utólag), és sikerekben gazdag új évet!
Gondoltam jelentkezek így egy hét távlatából újra, hogy hogyan éltem meg az újra "kezdővé" válást, meg lelkizek is picit. Az első slukkok tüdőn ütöttek az ecigiből, de minden gond nélkül vissza álltam.
Az ízek, a pamacsok mérete, minden amit az ecigiben ismerünk, ismerősként, de mégis máshogy köszöntek rám. Úgy nézek rájuk, úgy érzem őket mint egy áldás, amit sajnos, a dohányzás eddigi rövid, és remélhetőleg lassan de biztosan haldokló történelme során sokan nem érezhettek.
Boldogabban tekertem meg a kazánjaimat, boldogabban mostam kezet vattázás előtt, boldogabban töröltem meg a lötyis cuccaimat, szóismétlés gőzlérkedek a mindennapokban.
Bízom benne hogy későn lépett a kormányunk, és hiába hozzák be a törvényt, a világ nyomása más útra fogja késztetni őket előbb-utóbb, na meg az is amit kis közösségünk igyekszik rájuk gyakorolni.
Így egy hét távlatából nyugodtan ajánlom, próbáljátok meg, akkor is ha nem tudtok (vagy sajnos nem akartok) elmenni Debrecenbe. Nem kell sok srácok, egy doboz is elég, próbáld meg. Figyeld meg, a végére mindenkivel együtt karonfogva akarsz majd menni a parlament ajtaját verni, olyan elszántság lesz benned az ecigi mellett. És igen, akkor nem lesz az az isten hogy még egyszer analógra bírjanak, most még csak konokságból mondod.


Karácsonyra megleptem magam egy Wismec PRESA TC75w-al, amit annyira kihasználok hogy 1.3ohm, 11watton. Ha meg majd lerobbanok kocsival hasznát veszem a 75wattnak is, talán. De hát frankó a markolós gomb, meg a cserélhető akksi kombója miatt. Egzotikumnak meg ha majd unatkozom belövöm a tc-t. A Pelso V2 örömére meg előkaptam a 171-es "V1-es" Pelsom, belőttem tankosba, és hagy szóljon.
Lett öt új ízem is, hogy ne csak a 'szürke' saját keverést toljam, mindez egy kedves barátom jóvoltából, köszönöm innen is, isteni egytől egyig!


Kezdőségem örömére felléptem sok webshopba/ra/hoz (oszd be magadnak), na meg a vaperek "lengyel piacára", elég rég voltam ezeken a helyeken, szétnéztem. Sajnálattal tapasztalom hogy vagy az amcsik által preferált "nagyobb a lyuk mint a kazán" dripperek, vagy a tüdőzős kazánok vannak szinte csak képben, és sehol sem találni normális, új technikákat is alkalmazó szájból tüdőzős kazánokat, esetleg csak olyat amik - a Sötét Nagyúr szavaival élve - szelídíthetők.
Komolyan, ránézek tank. Húdeszupi, rohadjólnézki, tetszikgivmájmoni. Bontott ábra: dripper rendszerű bázisra van rakva az egész... nya*gem...
Nem nézem le az egyből tüdőre szívós kazánokat sem, használok sok drippert így, meg a Pelso is valamilyen szinten ilyen, de mindenevő vagyok, kedv függő hogy drippelgetek, vagy a GT "1"-emet használom, de szeretnék látni végre olyan új kazánokat amik nem akarnak felhőt kergetni. Főleg hogy a kezdőknek se lenne rossz, nem mindenki akar tüdőzgetni egyből.




Hogy mi változott a szemléletemen kívül? Semmi. Olyan mintha nem is bagóztam volna egy teljes hetet. A saját írásaim visszaolvasásával tudom csak felidézni az érzéseket, annyira igyekezett az agyam kipucolni az egészet, gondolom. Szóval aki végigtolja, készüljön fel, utána azon kívül hogy még elszántabb vaper lesz semmi sem változik, nincs mitől félni.
Igen, még mindig bíztatok mindenkit hogy vegyen részt Debrecenben, van róla bejegyzés is hogy mit hogyan kell.
Kérdezték tőlem privátban hogy mi lesz ebből, miért van ennyire 'hájpolva'.
Őszintén megmondom, nem tudom. Elvileg az ország összes háziorvosának ki lesz küldve a végeredmény, és külföldi fórumokon is publikálva lesz. De ezen kívül nem kell semmi világ megrendítő változásra gondolni, nem fog hirtelen mindenki színes kijelzőt kapni a fekete-fehér látás módja helyett.
DE! Ha nem vagyunk ennyire képesek, hogy egy szaros tanulmányt segítsünk kimaxolni, akkor nincs miről beszélni, menjetek a dohányboltba, aztán szívjátok jó mélyen a halált magatokba amit letolnak a torkotokon. Megvan a cél, ami nem más mint hogy megjelenhessen, megvan a lehetőség, csak el kell menni, végig kell tolni, akkor kutya kötelessége mindenkinek aki csak teheti segíteni benne. Ha csak 5 ember fogja elhinni miatta hogy nem baromságot beszélünk, már megérte. Ha csak 1 orvos fogja utána ajánlani az ecigit, már megérte.
Itt nem csak azt kell nézni hogy mi lesz belőle. Az mondhatni le van sz*rva. Az a lényeg hogy mi megtegyünk mindent amit kell, megragadjunk minden lehetőséget, hogy ne lehessen minket elnyomi.
Felőlem ki is dobhatják az összes eredményt (mondjuk akkor azért picit morcos lennék, és valószínűleg még egy utolsó látogatást tennék debrecenbe), nekem a lelkem tiszta, én megtettem amit kellett, amit megtehettem.

És Te megtetted?

Ne nekem válaszolj. Magadnak. Hogy mi szeretnél lenni. Egy vágóhídi marha, aki beáll a sorba, és nyugodtan várja a kivégzését, hiába hogy tudja mi fog történni, vagy valaki aki kitör a karámból, és szembemegy azzal amit mások neki szántak, szembemegy azzal ami neki nem jó.
Ne engedjük magunkat, segíts te is. Ne csak ebben. Mindenben amiben csak tudsz.
Légy türelmes az emberekkel, akkor is ha a tizedik hülye megy neked nap közben, vedd figyelembe hogyha nem tetszik nekik a gőzöd. Inkább rakd el, és ha hagyja magát mond el neki hogy mi is ez. Lehet csak 10-ből 1érti meg, de akkor már megérte. Vagy állj arréb, mutassuk meg hogy nem vagyunk parasztok, hanem egy olyan közösség akik igenis felelősen, és mindenkire nézve tudnak jól dönteni.




Nos, lényegében ezt tekinteném a bagós hét lezárásának, mert mostmár teljesen biztosan tudom mondani hogy nem cigizek, és nem is fogok, vaper vagyok, és az is maradok.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése